Vzal jsem to nejdriv kolem pobrezni promenady, abychom se naposled mohli pokochat pohledem na Samothraki, ktery v rannim pruzracnem vzduchu vypadal velmi blizko. Pak jsme si pripomneli 10 km statovky, po ktere jsme jeli posledni kontinentalni km a uz byl najezd na dalnici a mohlo se konecne jet.
Cestou jsme si parkrat pripomneli krizeni nasi trasy s dalnici a najednou tu byl okruh kolem Solune a odbocka k letisti. Docela to uteklo - 340 km za 2:30 hod. Vykydali jsme auto, ktere jsem tak mohl vratit (to je asi muj pujcovni rekord - auto na 4 hod), a dobalili kola, vse bylo hotovo kolem pul jedne, cili s naprosto pohodovou casovou rezervou.
Pohoda skoncila pri odbaveni. Nejdriv nam sdelili, ze platime za kola - no dobra €30 je velmi mirne, ale sem jsme neplatili. Nasledovala ovsem mala srazka s blbcy: mistni predpis o tom, ze v dusi kola je plyn pod tlakem a tudiz musi byt vypusten. Nektere letistni predpisy by si zaslouzily fyzikalni revizi, za chvili zacnou popirat letadla tezsi vzduchu.
Pisingrove lety s Malevem si nezaslouzi dalsi popis, jenom si musi jeden zvyknout, ze se neji v letadle ale na letisti. Na druhou stranu - vsechny MA lety byly vcas. A let do Prahy byl vylozene vyhlidkovy - vrtulacek leta docela nizko, takze bylo napr. videt krasne oslunene Brno.
Navrat z letiste jsem měl diky laskavosti Karla stejne komfortni, jako cestu tam, cili s kolem az pred dum.
Ted jeste aby kolo bylo ok.
A to uz je protentokrat opravdu konec!
Žádné komentáře:
Okomentovat