středa 11. května 2011

Nedele: Odlet

Mam takovy sen. Sbalit si skorepinovy kufr a vyrazit pohodlne na dovolenou. Tenokrat to zase nevyslo, rikal jsem si, kdyz jsem vlacel sve kolo a ostatni sakypaky z naseho druheho patra. Treba priste.
Odpoledne bylo naplanovane po minute a nejvetsi prekvapeni bylo, ze vse klaplo podle planu. Karel s Eliskou k nam dorazili podle planu ve ctyri a v teze dobe jsem se ucastnil vyhlaseni vysledku prazskeho turnaje go. Abych vse stihal, jel jsem autem I tech 10 min pesky z mista konani. Ale v 16:45 uz bylo moje kolo v Karlove mikrobusu.
Na letisti uz byli vsichni a navic Denisa s Honzou, kteri nas prisli pozdravit a zatizit nase batuzky zbrusu novym svatebnim oznamenim. MALEV nas potesil nevybiranim poplatku za kola, vynahradil si to superskromnym servisem na palube. Na kazdem letu jsme vyfasovali krabicku dzusu s tatrankou a bylo. Ale do Solune jsme doleteli vcas a se vsemi neposkozenymi zavazadly.

Odesláno z mého bezdrátového handheldu BlackBerry®

1 komentář:

  1. Buďte rádi za tu tatranku, s plným břuchem by se Vám těch sto kiláků blbě šlapalo :-)))
    Pavel

    OdpovědětVymazat